Kedves látogatónk. A weboldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Ki vásárolhat a webáruházban?

Csak regisztrációval lehet vásárolni?

Hogyan lehet szakmai partneri kedvezményt kapni?

Előrendelhető a termék, amit szeretnék. Mit jelent ez?

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Mennyi a szállítási költség? Mikortól ingyenes a szállítás?

Van-e lehetőség a személyes átvételre?

Szakmai partneri regisztrációm van. Miért nem az akciós árat látom?

Hogyan lehet rendelést leadni?

Milyen módon lehet fizetni?

Hogy juthatok még aznap a választott termékhez?

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendő?

 

 

  • Ki vásárolhat a webáruházban?

Viszonteladók, sportcsapatok, egészségügyi szakemberek szakmai partneri kedvezménnyel vásárolhatnak.

Sportolók, ülő- álló munkát végzők, rehabilitációban részt vevők, egyéni felhasználók mennyiségtől függetlenül vásárolhatnak. Akár 1-1db terméket is.

  • Csak regisztrációval lehet vásárolni?

Nem. A regisztráció a többszöri vásárlás esetén meggyorsítja a vásárlási folyamatot. Mennyiségtől függetlenül, egyéni rendelések leadására is van lehetőség.

A regisztrálni és a hírlevelünkre feliratkozni akkor érdemes, ha szeretnél az akcióinkról, új termékeinkről értesülni, néhány szakmai cikkünkről olvasni.

  • Hogyan lehet szakmai partneri kedvezményt kapni?

Szakmai partner programunkat azoknak az egészségügyi szakembereknek, sportcsapatoknak, viszonteladóknak hoztuk létre, akik hosszú távon, rendszeres használói, megrendelői akár a kinezio tape és azok kiegészítő termékeinek, vagy masszázs, fitnesz és sport rehabilitációs termékeinknek.

További információért vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben. Mobil: +36 70 415 3829, email: info@physiotrade.hu

  • Előrendelhető a termék, amit szeretnék. Mit jelent ez?

Az árukészlet beszerzés folyamatos, így az előrendelt termékeket rövid időn belül ismét elérhetővé tesszük a webáruházban. Tájékoztatást konkrét időponttal kapcsolatban a megrendelést követően tudunk adni, egyéb esetben telefonon, e-mailben is érdeklődhetsz.

Telefonon vagy e-mailben. Tel: +36 1 794 5216info@physiotrade.hu

  • Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Minden terméknél feltüntetjük a várható szállítási időt, ami általában 2 munkanap. A munkanapokon 12:00-ig leadott rendeléseket még az adott napon átadjuk a futárszolgálatnak, így az a következő munkanapon már a megadott címre érkezhet.

A kiemelt ünnepi és országos akciókat érintő időszakban a futárszolgálat túlterheltsége miatt ez az idő meghosszabbodhat.

Expess One futárszolgálat szállítja a csomagjainkat. A szállítás napján SMS és e-mail üzenet érkezik tőlük.

  • Mennyi a szállítási költség? Mikortól ingyenes a szállítás?

Házhozszállítás futárszolgálattal (utánvételes fizetéssel): 1600,- Ft

Házhozszállítás futárszolgálattal (előzetes fizetéssel): 1200,- Ft

Személyes átvétel: 0,- Ft

Magyar Posta (előzetes fizetéssel): 1900,- Ft

30 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes.

Az árak Magyarország területére vonatkoznak. Más országba történő szállítási díjról érdeklődj telefonon vagy e-mailben. Tel: +36 1 794 5216info@physiotrade.hu

Gyakran szervezünk ingyenes szállítási akciós napokat. Kövess minket a Facebook-on, hogy ne maradj le róla. https://www.facebook.com/Physiotrade/

  • Van-e lehetőség a személyes átvételre?

Üzletünkben előzetes megrendelés nélkül is lehet vásárolni. Minden megrendelést célszerű előre jelezni, vagy a webáruházban megrendelni és banki átutalással fizetni személyes átvétel esetén is. Ezáltal a rendelt termékek átvételi ideje minimálisra csökkenthető.

Nyitvatartás: H-P: 9.00-17.00

Üzletünk címe: Physiotrade, 1138 Budapest Viza u. 7/C.

  • Szakmai partneri regisztrációm van. Miért nem az akciós árat látom?

Szakmai partner programban a webáruházhoz kapcsolódó saját fiókba belépve már a kedvezményes ár jelenik meg. A kedvezményt a program kezeli, külön nem tűnteti fel a számlán. Úgy lehet ellenőrizni, ha kilépünk a saját fiókból, és új vásárlóként nézzük az árakat, akkor egyértelműen látszik a különbség. Kérdés esetén keress minket:

Tel: +36 1 794 5216, info@physiotrade.hu

  • Hogyan lehet rendelést leadni?

Webáruházon keresztül. Egyedi árajánlat kérés esetén ajánlatot e-mailben tudunk adni. info@physiotrade.hu

  • Milyen módon lehet fizetni?

Előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel, utánvéttel. Személyes vásárláskor készpénzben vagy bankkártyával.

  • Hogy juthatok még aznap a választott termékhez?

Személyesen a Physiotrade üzletben lehet vásárolni. Minden megrendelést célszerű előre jelezni, vagy a webáruházban megrendelni és banki átutalással fizetni személyes átvétel esetén is. Ezáltal a rendelt termékek átvételi ideje minimálisra csökkenthető.

Nyitvatartás: H-P: 9.00-17.00

Üzletünk címe: Physiotrade, 1138 Budapest Viza u. 7/C.

  • Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendő?

A megrendelt csomagot a Expess One futárszolgálat háromszor próbálja meg kézbesíteni előzetes SMS és e-mail üzenet alapján. Ezt követően visszakerül a feladóhoz a csomag. Ebben az esetben újabb megrendelés már csak előre fizetéssel lehetséges.