FLOSSING KÉPZÉS

FLOSSING KÉPZÉS A BALANCE MOZGÁS AKADÉMIÁN

*NÉGY MODUL EGY KÉPZÉSI NAPON*

A Flossing a legújabb sportprevenciós és rehabilitációs terápiás irányzat, amely kiválóan alkalmazható a fájdalom kezelésére, gyors csillapítására önállóan, ún. flosstréning keretében vagy kombináltan egyéb terápiákkal, mint a manuál terápia vagy a gyógytorna részeként. A flosstréning célja a kezelt terület regenerációjának gyorsítása, támogatása.

Sérülés esetén a fascia háló rétegei egymáshoz képest elcsúszva, deformálódva crosslinkek által “összetapadva” gátolják a szöveti regenerációt, ezáltal pedig a rehabilitáció sikerességét. A sérülés hatására a szövetben megrekedt folyadék a nyomást fokozva váltja ki az érzett fájdalmat.

A kontraindikációk figyelembe vétele mellett alkalmazott szakszerű Easy Flossing technika és flosstréning együtt kiváló és gyors hatást ér el a crosslinkek “szakítása”, a mobilitás növelése és a fájdalom csillapítása terén. Ezáltal a sportrehabilitációs tréning és a gyógytorna is fájdalommentesebb, sikeresebb lesz.

Tanfolyam nyelve: magyar

Bevezető ár: 29.000 Ft; Diákoknak: 25.000 Ft.

Elméleti és gyakorlati órák száma: 10 óra

Időtartam: 09:00 – 17:00

Időpont és helyszín: https://balancemozgas.hu/kepzesek/flossing-tanfolyam/

12 Kreditpont (9-es szakmacsoport)

Részletes tematika:

1. A flossing elméleti háttere és a fasciaelmélet
  2. Állapotfelmérés a flossing kezelés előtt, testtartás vizsgálat, funkcionális tesztek használata
  3. Flossing a gyakorlatban: izom-, ízületi-, fascia- és nyirokkezelési technikák általánosan; jellemző sportsérülések kezelési lehetőségei az alsó- és felső végtagon egyaránt, trigger pontok kezelése, hegkezelési technikák
  4. Reflexológiás pontok kezelése, melyek meggyorsítják regenerációt és azonnali fájdalomcsillapító hatásúak

Kiknek ajánljuk?

A képzést kizárólag képzett szakemberek végezhetik el. A képzést elsősorban egészségügyi szakembereknek, ortopéd orvosoknak, gyógytornászoknak, gyógymasszőröknek, rehabilitációs szakembereknek, természetgyógyászoknak, humánkineziológusoknak, testnevelőknek, gyógytestnevelőknek, valamint sport edzőknek ajánljuk.

Miben különbözik ez a képzés a többi flossing tanfolyamtól?

A képzés részeként egyedülálló módon megismerhetjük azoknak az úgynevezett powertouch pontoknak a kezelési lehetőségét is, amelyek elősegítik a rehabilitáció folyamatát és akár azonnali fájdalomcsillapító hatással bírnak.

Jelentkezés: https://balancemozgas.hu/kepzesek/flossing-tanfolyam/

Tel: +3614721125 vagy +36703390110