Barion Pixel

Dr. Kelen Reuma emulgél (100ml)

Gyártó: Dr.Kelen
Cikkszám: phys2023

Dr. Kelen Reuma emulgélt reumatikus jellegű fájdalom esetén javasolt használni. Boróka olajat, a Boswellin-kivonatot és BioPerine-t tartalmaz.
A reuma fiatalokat, idősek egyaránt érintő mozgásszervi probléma, amely legtöbbször hát, nyak, derék és végtagfájdalom formájában jelentkezik. A panaszok gyakran a túlzott igénybevételre, rossz testtartásra, gyulladásra vezethető vissza mely fájdalomhoz, beszűkült, korlátozott mozgástartományhoz vezet.

Várható szállítás: 2024. október 24.

A Dr. Kelen Reuma emulgél növényi összetevői révén - boróka olaj, boswellin (indiai tömjénfa)- kivonat - serkenti a vérkeringést, reumás, köszvényes és egyéb ízületi panaszokat jól lehet kezelni vele. Fájdalomcsillapító, izomgörcsoldó hatású, hatékonyan javítja az ödémás állapotokat.
A BioPerine fekete bors kivonat piperin vegyületeket tartalmaz, növeli a biohasznosulást, vagyis lehetővé teszi, hogy a szervezetbe juttatott tápanyagok és hatóanyagok jobban felszívódjanak a véráramba, gyorsabban, eredményesebben fejtsék ki hatásukat.

A fájdalmas területre masszírozzuk a Dr. Kelen Reuma emulgélt.

Tartósítószert, mesterséges illat- és színezőanyagot nem tartalmaz.
Gyógyszerészek által fejlesztett.

Aktív anyagai boróka olaj, boswellin (indiai tömjénfa), BioPerine fekete bors kivonat
Kiszerelése 100 ml