TapePlus+ gél (100ml) Katt rá a felnagyításhoz

TapePlus+ gél (100ml)

Cikkszám: phys1301

A TapePlus+ egy zsírmentes, gyógynövény alapanyagú gél, mely fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató hatású. Serkenti a nyirokkeringést, erősíti a test öngyógyító mechanizmusait. Használatával csökken a fájdalom és újból lehetővé válik a normális és egészséges funkcionálás. Közvetlenül a tape-elés előtt is használható.

Várható szállítás: 2018. október 23.

A TapePlus+ egy zsírmentes, gyógynövény alapanyagú gél, mely fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató hatású. Serkenti a nyirokkeringést, erősíti a test öngyógyító mechanizmusait. Használatával csökken a fájdalom és újból lehetővé válik a normális és egészséges funkcionálás. Közvetlenül a tape-elés előtt is használható.

A kinezio tape terápia jótékony hatása jelentősen növelhető a TapePlus+ krém alkalmazásával. A krém egyrészt optimalizálja a bőrfelületet a tape felragasztásához, valamint növeli a szalag tapadási hatékonyságát, másrészt jelentősen beindítja a nyirok keringést. Ezáltal a tapasz és a TapePlus+ krém együttes alkalmazása gyorsabb javulást eredményezhet.

Alkalmazás

A kezelni kívánt területet - alapos tisztítás után - vékonyan kenje be a krémmel és finoman masszírozza a bőrbe. A TapePlus+ szinte azonnal felszívódik, és a bőr rugalmas valamint bársonyosan sima lesz. Ezután közvetlenül használhatja a kineziológiai tapaszt. Vigyázzon, hogy a gél szembe ne kerüljön!

Tartalom
Összetevők
Aqua, C12-15 Pareth-12, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Alcohol, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ruta Graveolens Extract, Helichrysum Italicum Flower Extract, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Methylisothiazolinone, Alpha Methyl Ionone, Linalool, Limonene, CI 42090t

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2018. 01. 31.
Nagyon jól beszívódik,nem marad zsíros a bőr.

Írja meg véleményét

Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő