x
Nasara Gitter Tape / Cross Tape "közepes méret" (doboz/20ív) Katt rá a felnagyításhoz

Nasara Gitter Tape / Cross Tape "közepes méret" (doboz/20ív)

Gyártó: Nasara
Cikkszám: phys1002

A Nasara Gitter Tape / Cross tape az energiával feltöltött fájdalom-, feszültség, és akupunktúrás pontokra helyezve segíti a szervezet zavartalan energiaáramlásának helyreállítását. Öntapadó, vízálló, a tapadási idő a fájdalom mértékétől függően eltérő lehet.

A csomag 20 ívet tartalmaz, ívenként 6db közepes méretű rácsos tapasszal. Összesen 120db tapasz.

A közepes méretű spirál tapasz mérete: 2,8x3,6cm

Várható szállítás: 2018. június 20.

Tulajdonsága: Öntapadó, vízálló, 3-5 napig fennmarad a bőrön. Bézs színben kapható.

Méret: 2,8x3,6cm; a doboz 20x6db tape-t tartalmaz

Használati útmutató: A rácsos tapaszt a papírlap hátulján kell leválasztani a perforált csíknál. A tapaszt a sarkánál fogjuk meg és vezessük a fájdalompont fölé.

A Cross taping módszer egy energiakezelő technika, mely az energiaáramlásra gyakorolt hatásával segíti a fájdalmas területek kezelését. A cross tape-et az energiával feltöltött fájdalom-, feszültség-, illetve akupunktúrás pontokra helyezik, mely segíti a jobb energiaáramlást.

Főbb felhasználási területei: izommerevség, izületi fájdalom, fejfájás, migrén, fülzúgás, gerincoszlop problémák, zúzódások, szervi fájdalmak

Tárolási instrukciók: Száraz, hűvös helyen tárolandó. A tartós közvetlen napsütés, magas hőmérséklet (35 Celsius felett) vagy magas páratartalom (65 % felett) ronthatja minőségét.

Lap / doboz 20
Tapasz / lap 6
Tapasz mérete 2,8x3,6cm
80% poliészter, 15% poliuretán, 5% acryl ragasztó

Vélemények

| 4 / 5 csillag!
2018. 01. 31.
Gerincfájdalmak miatt ajánlotta a háziorvosom, mert más fájdalomcsillapító tapasz nem használt. Jelenleg a fájdalmak enyhültek, elmúltak. A közepes tapaszból felváltva használok egy-két darabot. Két napig van fenn, utána csere, de két napig stabilan a helyén marad. Viszont a felhelyezéshez szerintem szakértő is szükséges lenne először, ezért 4 az értékelésem.
2017. 09. 13.
A kisméretet használta idáig férjem izületi fájdalmaira. Abból van, hogy 2-3 kell a térdére, bokájára, ezért rendeltünk a közepesből. Tökéletesen meg vagyunk elégedve a termékkel. A tapasszal fájdalom nélkül tud járni.
2016. 12. 05.
Tiszteletem: Én nagyon meg vagyok elégedve, a közép méretűt rendeltem először. Utána meg a kisméretűt kaptam. A közepes méretűből 2 db használok a válómra, most meg a kicsiből 3 db kell használnom.
2016. 02. 24.
Jó tapadási képesség. megfelelő ár-érték arány.
Gyors szállítás.

Írja meg véleményét

Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő