Barion Pixel

Dr.Kelen Ízület masszázs emulgél (100 ml)

Gyártó: Dr.Kelen
Cikkszám: phys2019

A Dr.Kelen Ízület emulgélt ízületi- és izomfájdalom esetén javasolt a bőrbe masszírozni. A készítménnyel végzett önmasszázs enyhülést nyújt, segít megfelelő állapotban tartani és védeni a problémás testfelületet. Meghatározó anyaga az ismert MSM, Glükozamin és Boswelliakivonat.

Kiszerelés: 100ml

Várható szállítás: 2024. március 21.

A Dr.Kelen Ízület emulgélt ízületi- és izomfájdalom esetén javasolt a bőrbe masszírozni. A készítménnyel végzett önmasszázs enyhülést nyújt, segít megfelelő állapotban tartani és védeni a problémás testfelületet. Meghatározó anyaga MSM, Glükozamin és Boswelliakivonat.

Az ízületi fájdalom, gyulladás gyakran vezethető vissza túlzott izomfeszülésre, sport okozta túlterhelésre vagy porckopásra. A rendszeresen végzett, szakszerű masszázs, gyógytorna segítheti a probléma mérséklését és a mobilitás visszanyerését.

Használati javaslat: A problémás testfelületen masszírozza a bőrbe napi 2-3 alkalommal.

Figyelmeztetés: Csak ép bőrfelületen használja. Az enyhe bőrpír és/vagy kellemes meleg érzet akár egy órán keresztül is megmaradhat.

Tartósítószert, mesterséges illat- és színezőanyagot nem tartalmaz. Gyógyszerészek által fejlesztett. A Dr. Kelen készítmények gyógyszerkönyvi minőségű természetes gyógynövényolajokat- és kivonatokat tartalmaznak.

Összetevők MSM, Glükozamin és Boswelliakivonat.
Kiszerelése 100 ml